Her finn du viktig informasjon.
1. økt | 08:10 - 09:05 |
Friminutt | 09:05 - 09:15 |
2. økt | 09:15 - 10:10 |
Matpause | 10:10 - 10:40 |
3. økt | 10:40 - 11:35 |
Friminutt | 11:35 - 11:45 |
4. økt | 11:45 - 12:40 |
Friminutt | 12:40 - 12:50 |
5. økt | 12:50 - 13:46 |
Elevrådet skal vera elevane sitt interesse og samarbeidsorgan på skulen. Dei skal fremja felles interessene til elevane på skulen og arbeida for å skapa eit godt lærings- og skulemiljø. Rådet skal og kunne uttala seg i og koma med framlegg i saker som gjeld nærmiljøet til elevane.
Dei har møte om lag ein gong i månaden. Ved starten av skuleåret lagar elevrådet, i samarbeid med kontaktlæraren til elevrådet, ein møteplan for skuleåret. Kontaktlæraren til elevrådet har ansvaret for å kalla inn til møta.
Samansetning:
Seinast 3 veker etter skulestart om hausten vel ein på kvart trinn to representantar som tillitselevar. Desse representantane (6 stk. i alt) utgjer elevrådet på skulen. Valet skal skje skriftleg. Trinna vel og personlege vararepresentantar.
Kvifor ha klasse og elevrådsarbeid:
Korleis få elevane og lærarane engasjerte i elevrådet?
Skuleruta for 2024-2025 PDF
Månad |
Skuledagar |
|
August 2024 |
Torsdag 15. august er skulestart for elevane Onsdag 21. – fredag 23. august Horve for 8. trinn |
12 |
September |
Onsdag 25. september misjonskveld* |
21 |
Oktober |
Haustferie veke 41 (7. – 11. oktober) Tysdag 22. – fredag 25. oktober leirskule Evjetun for 9. trinn |
18 |
November |
Fredag 15. november er OM-dag for elevane |
21 |
Desember |
Fredag 20. desember er siste skuledag før jul |
15 |
Januar 2024 |
Måndag 6. januar er fyrste skuledag etter jul |
20 |
Februar |
Vinterferie veke 9 (24. februar - 28. februar) |
15 |
Mars |
Onsdag 12. – fredag 14. mars. Tur til Tonstadli for 10. trinn |
21 |
April |
Påskeferie veke 16 (14. april t.o.m. 21. april) Tysdag 22. april er fyrste skuledag etter påskeferien |
16 |
Mai |
Torsdag 1. mai (Høgtidsdag) Fredag 2. mai er fridag for elevane Torsdag 29. mai (Kristi Himmelfartsdag) Fredag 30. mai (Fridag for elevane) |
18 |
Juni |
Måndag 09. juni (2. pinsedag) Tysdag 10. – fredag 13. juni er arbeidsveke for 9. trinn Torsdag 19. juni er siste skuledag for elevane |
13 |
|
Sum skuledagar |
190 |
|
*Misjonskvelden er obligatorisk skuledag for elevane pga. halve skuledagar 20. desember og 19. juni.
Planleggingsdagar for personalet 08. - 09. og 12. – 14. august + 15. november
Last ned som PDF
Fylkesmannen er klageinstans når det gjeld elevopptak. Søkjarar som får avslag eller som vert tekne inn, vert informert om klageretten.
Ved avgjerd etter desse reglane gjeld forvaltningslova. Avgjerd om inntak er enkeltvedtak, jf. forvaltningslova § 2. Klage sendes Fylkesmannen via skulen innan 3 veker. Når det gjeld klage syner me til Forvaltningslova kap VI.
Inntaksreglementet vart vedteke av skulestyret 05.02.2019
Last ned dokument som PDF
Skulereglane for Tryggheim ungdomsskule er vedteke av styret for Tryggheim skular mai 2024.
Skolen skal ha skolereglar om organisering av skoledemokratiet og om rettar og plikter for elevane, mellom anna om orden og oppførsel (skolereglar).
Skolens styre kan i slike skolereglar angi kva tiltak som kan brukast når elevar bryt skolereglane, og korleis slike saker skal behandlast.
Skolen skal gi elevar og foreldre den informasjonen dei har bruk for, mellom anna om opplæringa, den enkelte eleven, skolemiljøet og skolereglane, og om dei rettane og pliktene elevane elles har.
Skulereglane er utarbeidd med heimel i "LOv om endringar i lov av 4.juli 2003 nr. 84 om private skular med rett til statstilskot".
Skulereglane skal leggja grunnlag for mest mogleg lik behandling av alle elevane på område som er viktige for dei og for skulesamfunnet sett under eitt.
Skulereglane skal hjelpa til å gjera det klart kva for pliktar og rettar elevane har og skal gjera det lettare for elevane å ta ansvar for seg sjølve. Elevane skal og kunne kjenna seg trygge på at det ikkje vert gjort negative vedtak mot dei på anna grunnlag enn det som skulereglane heimlar.
Føremålet med skulereglane er å fremja samarbeid, trivsel, respekt og medansvar for kvarandre. Skulereglane skal fremja god orden og gode arbeidsvanar slik at læringsmiljøet blir best mogleg.
Skulereglane gjeld for alle elevar ved Tryggheim ungdomsskule.
Skulen har ansvar for elevane i undervisninga, under arrangement, på ekskursjonar og turar der elevane er under skulen si leiing. Dette inneber at skulereglane gjeld i alle typar undervisningslokale, fellesrom og uteområde, på skulevegen og når elevane har undervisning på andre stader enn på skulen sitt område. Skulereglane gjeld og når elevane er utanom skulen sitt område som til dømes i midttimen.
I tillegg til dette gjeld og skulereglane ved nettbruk både i og utanfor skuletida. Dette kan f.eks. vera trugsmål eller andre hendingar som vil ha direkte betyding for elevane sin skulekvardag.
Det kan ikkje vikast frå Privatskulelova og forskrift til Privatskulelova i skulen sine eigne skulereglar. Dersom det ikkje er samsvar går Privatskulelova og forskrift til Privatskulelova framfor skulereglane til Tryggheim ungdomsskule.
Skulereglane skal gjerast kjent for elevane, føresette og tilsette kvart år når skuleåret byrjar. Skulereglane skal drøftast årleg i skulen sitt rådsorgan og skal alltid vera tilgjengeleg på skulen sine nettsider.
For Tryggheim ungdomsskule inneber dette:
(Reglane som er nemnde nedanfor er vurderingskriteria for karakteren i orden og åtferd.)
Tryggheim ungdomsskule er ein læringsarena og arbeidsplass for unge og vaksne. Alle har eit ansvar for korleis skulemiljøet er og korleis det vert utvikla.
Elevane skal kunne forventa at skulen gir hjelp, støtte og rettleiing. Alle skal møtast med tillit og respekt. Elevane skal ha jamleg tilbakemelding på eiga læring og utvikling, vurdering med og utan karakter. Dei skal vera aktivt med i opplæringa.
Elevane skal følgje vanlege reglar i samfunnet og visa god folkeskikk. Som elev har ein difor både rettar og plikter ein skal fylgja.
Orden
Elevene skal ha god orden. Det er god orden å
|
Åtferd
Elevene skal ha god åtferd. Det er god åtferd å
|
I forbindelse med manglande innlevering brukar skulen følgjande rutinar:
Fusk på prøvar
Fusk (bevisst plagiat *) på innleveringar
(* Med plagiat meiner ein kopiering av bilete, tekst og liknande utan at ein gir opp kven som eigentleg har skrive teksten eller teke bilete. Ein presenterer noko som andre har laga som om ein har laga det sjølv. Det skal vera skilnad mellom plagiat og dårleg kjeldebruk/kjeldevising).
I følgje privatskulelova § 5A-7 Skolereglar kan skulen sitt styre angi kva tiltak som kan brukast når elevar bryt skolereglane, og korleis slike saker skal behandlast.
Alle brot på skulen sitt reglement kan bli notert (merknad) og vera grunnlag for vurdering i orden og åtferd.
Alle tiltak skal vera slik at elevane skal forstå kva reglar som er brotne og kvifor skulen må reagera på dette. Det skal alltid vera samsvar mellom eleven si åtferd og skulen sine tiltak. Skulen si vurdering av kor alvorleg hendinga er, skal liggja til grunn for tiltaket i kvart einskilt tilfelle. Tiltak bør koma så nær regelbrot i tid som mogleg.
Fysisk refsing og anna krenkjande behandling skal ikkje nyttast. Med fysisk refsing meiner ein ikkje arbeid i samband med rydding, vask og/eller reperasjonar etter seg sjølv eller andre.
Det er ikkje høve til å nytta kollektiv straff for ei gruppe elevar for handlingar utført av einskildmedlemmar. Elevar pliktar å overhalda pålagde tiltak. Om det ikkje skjer kan det føra til nye tiltak.
Når det i akutte situasjonar er fare for at ein elev kan skada seg sjølv eller andre, vil det vera naudsynt å stansa eleven, eventuelt skilja eleven frå resten av gruppa og plassera eleven i eit eige rom med tilsyn for ein kortare periode. Når eit slikt tiltak blir gjort skal leiar og foreldra varslast straks. Skulen må dokumentera slike tiltak i elevmappa.
Før det blir teke avgjerd om tiltak, har eleven rett til å forklare seg munnleg for den som skal ta avgjerda. Alle reaksjonar skal stå i forhold til kor alvorleg brotet på skulereglane er.
Ved regelbrot kan Tryggheim ungdomsskule bruke følgjande tiltak:
Skade på skulen sin eigedom vil kunne verta meldt til politiet.
Straffbare forhold mot person vert som hovudregel melde av den som er utsett for forholdet – den som er fornærma.
Skulen skal halda seg til dei generelle saksbehandlingsreglane i forvaltningslova når det gjeld forskrifter, vedtak eller enkeltvedtak. Prosedyren for dette er skissert på følgjande måte:
Eleven skal ha moglegheit til å forklara seg munnleg for leiar før einskildvedtaket vert fatta.
Eleven/foreldre har klagerett til Departementet ved Statsforvaltaren i Rogaland.
Personalet har ein særleg plikt til å syna omsorg for elevane på skulen. Personalet vil difor ikkje berre ha rett, men og plikt til å gripa inn for å hindra at elevar skader eller plager andre elevar eller skader seg sjølve eller skulen sin eigedom. Straffeloven § 47 og § 48 om naudrett og naudverje gjer ei opning for at skulen sitt personale kan nytta fysisk makt til å stoppa elevar som slåst, hindra at eleven skadar seg sjølv eller andre, eller skulen sin eigedom, og til å verja seg mot elevar som opptrer truande eller valdeleg.
Når eit slikt tiltak vert sett i verk, skal ein straks melda frå til leiar og til foreldre/føresette.
Skulereglane er utgangspunkt for elevane sine karakterar i orden og oppførsel. Ved brot på desse reglane kan hendinga verta notert som ein merknad. Ved slutten av kvar termin vert det teke ei vurdering av desse merknadene i eit eige karaktermøte og ut frå dette får elevane karakterane sine. Karaktermøtet består av alle i personalet som er involvert rundt elevane som skal vurderast. I tillegg er leiargruppa med på heile møtet.
Karakterane ein kan få er (Forskrift til Privatskulelova § 6-5. Karakterar i orden og oppførsel):
Når den avsluttande karakteren (standpunktkarakteren) i orden og oppførsel vert sett, ser ein på karakterane frå alle terminar. Utviklinga over tid, samt vurderingane frå 10. trinn vil verta mest veklagde.
Elevar kan klage på standpunktarakteren i orden og oppførsel (jf. forskrift til privatskolelova §7-6). Klagefristen er ti dagar. Dersom skulen ikkje gjer nytt vedtak, blir klaga sendt vidare til statsforvaltaren i Rogaland. Statsforvaltaren kan avvise klaga, stadfeste standpunktkarakteren eller justere karakteren opp eller ned.
Slik behandler vi opplysninger om elever og foresatte
Dette gjør vi:
Dette er de opplysningene som vi har og som vi bruker:
Slik oppbevarer vi opplysningene:
Så lenge tar vi vare på personlige opplysninger:
Hvis du som leser dette, vil vite hvilke opplysninger skolen har lagret om deg, kan du ta kontakt med skolen, så vil vi fortelle deg det. Det er jo dine opplysninger det handler om!
Tryggheim ungdomsskule ynskjer at elevane skal leiga berbar datamaskin så lenge dei går på skulen.
Datamaskinane som skulen leiger ut vil vera av god kvalitet og vil innehalda Windows, antivirus, Microsoft office og det som elles er naudsynt av program i skulekvardagen. Dei vil og vera klare til bruk på skulen sitt nettverk. Skulen vil ha tilgjengelege reservemaskinar til dei som leiger, om det skal bli naudsynt med service på PC-en.
Det følgjer med service-og garantiordningar for datamaskinane. Når det gjeld reparasjonar på grunn av hendelege uhell, er utskifting av hovuddelar avgrensa til éinskade per år. «Tjuveri», «ufornuftige uhell», «uhell som følgje av naturkatastrofe og kjøretøyuhell» blir ikkje dekka. Eleven må kunna forklara til HP/IKT kva som har skjedd med PC-en. Skadar som ikkje vert dekka må eleven betala sjølv. Merk at vannflasker i sekken skal vera tomme.
Ved leige av datamaskin over tre skuleår vil eleven kunna overta datamaskinen vederlagsfritt. Kontrakten har to månaderoppseiingstid, og denne vil tre i kraft dersom eleven sluttar ved skulen.
Er det spørsmål om denne ordninga, kan de ta kontakt med IKT-avdelinga på 51 79 80 05 eller ikt@tryggheim.no.
Følg oss på www.facebook.com/ikttryggheim så får du med deg alle nyheter først!
Passordendrer: https://mega.efeide.no
Logg inn, og klikk på ditt navn og velg "Endre ditt passord". Her kan du også få et engangspassord på sms ved å bruke Glemt passord. Det passordet du da bytter til vil virke på alle nettressurser og trådløsnettet Tryggheim-Elev.
Glemmer du passordet ditt kan du gå inn her og få det på sms igjen. Din lærer kan og endre ditt passord.
https://tryggheim.instructure.com er vår læreplattform og her vil du finne mye av den digitale skolehverdagen som innleveringer, ressurser og undervisningsopplegg.
Office365pakken laster du ned ifra nettet: portal.office.com Elevlisensen virker på 15 enheter - 5 pc/mac + 5 stk nettbrett + 5 stk mobiler så lenge du er elev her. Du har i tillegg hele pakken tilgjengelig på nett, og kan lagre uendelig med filer på Onedriven der.
Logg deg på med ditt feidebrukernavn@elev.tryggheim.no (epersen02@elev.tryggheim.no) og feidepassord og last ned. Lurt å ha godt nett når du laster ned og så lurt å logge seg på inne i Word når det er nedlastet.
Husk å lagre skolearbeidet på Onedrive, slik at det ikke blir borte om du skulle ha et uhell med maskinen.
Frie program:
Dersom maskinen din mangler fleire grunnleggande program kan du bruke Ninite eller Getmacapps for å laste ned og installere dei samla. Dei vil også hjelpe deg å halde dei oppdatert.
Nyttige program å huke av på:
Geogebra får du her: https://www.geogebra.org/download
Antivirus til mac: SOPHOS.
Følgende tre punkter (C1,2 og 4) beskriver vår forsikring:
C.1 Accidental Damage Protection («ADP») eller («ADI»). Beskyttelse mot utilsiktet skade er også kjent som ulykkesskadeforsikring i enkelte regioner («ADP» eller «ADI»). På grunn av regulatoriske variasjoner, kan ADP- eller ADI-tilgjengelighet variere. Se det regionspesifikke vedlegget til avtalen for variasjoner og tilgjengelighet av slike tjenester. Der ADI er tilgjengelig, kan krav være underlagt kriterier og krav fra forsikringsselskapet som forsikrer tjenesten.
C.2 Denne tjenesten dekker drifts- eller strukturfeil forårsaket av: (i) væskesøl på tastaturet; PCDSA Feb-2023 Side 5 (ii) utilsiktede støt eller fall fra ikke mer enn femten (15) fot eller fem (5) meter; og (iii) en elektrisk overspenning som skader produktets krets, eller svikt i den integrerte skjermen, da vil Lenovo reparere eller erstatte (etter eget skjønn) produktet, forutsatt at skaden på produktet er forårsaket av en ulykke og er utilsiktet. Denne tjenesten dekker kun komponenter som er installert i produktet ditt på kjøpstidspunktet, inkludert den interne sentralprosessorenheten, integrert harddiskstasjon, integrert optisk stasjon, integrert tastatur, integrerte pekeenheter, integrert skjerm, valgfrie funksjoner installert av Lenovo på kjøpstidspunktet og andre komponenter som Lenovo inkluderer som standardfunksjon med produktet.
C.4 ADP og ADP ONE dekker ikke følgende: a) CRU-batterier, lyspærer, minnedisker, ledningstilkoblinger, AC-adaptere, bærevesker eller -mapper, pekepenner eller digitaliseringspenner, holdere, dokkingstasjoner, portreplikatorer, eksterne tastaturer, skrivere, skannere, eksterne stasjoner, programvare (forhåndslastet eller kjøpt separat), tape, CD-er, DVD-er, film eller andre medier, eksterne modemer, eksterne høyttalere, skjermer, eksterne mus eller andre inn-/utdatadataenheter, projektorer; b) alle andre komponenter som ikke er interne for produktet, eventuelle eksisterende defekter i produktet som har oppstått på eller før datoen for denne avtalen, valgfrie funksjoner som ikke er installert av Lenovo på kjøpstidspunktet, tilbehør som er kjøpt i tillegg til basisenheten, tredjepartsprodukter (som ikke har Lenovo-logoen) selv om de selges av Lenovo, produkter som ikke er kjøpt fra Lenovo eller produkter som er reparert av noen andre enn Lenovo eller en tjenesteleverandør som er autorisert av Lenovo; c) Normal slitasje på produktet; d) Deler som er beregnet på å skiftes ut eller forbrukes – f.eks. batterier, pekepenn, digitaliseringspenn osv.; eller e) Kosmetisk skade (f.eks. riper, bulker eller sprekker som ikke påvirker produktets funksjonalitet eller strukturelle integritet); (i) Skade fra misbruk, feil bruk, uautorisert modifisering, upassende fysiske eller driftsmessige miljøer, feilaktig vedlikehold av noen andre enn Lenovo-autoriserte tjenesteleverandører, fjerning av originale deler eller endring av produkt eller identifikasjonsetiketter; (ii) Skade forårsaket av et produkt som ikke dekkes av denne avtalen eller forårsaket av biologiske farer eller kroppsvæsker fra mennesker eller dyr; eller (iii) Tyveri, tap eller skade fra brann, flom eller naturkatastrofe, krig, terrorisme, naturkatastrofer
Her finn du informasjon om det meste som gjeld økonomi:
Spørsmål rundt dette eller annet som gjelder økonomi?
Skuleskyss
Elevar frå Hå kommune:
Elevar har rett på fri skuleskyss når dei bur meir enn 4 km frå skulen. Det er skulen som på vegne av føresette søkjer Kolumbus om buss- eller togkort.
Dersom eleven mister eller øydelegg kortet kan skulen lage midlertidig kort fram til eleven mottek nytt. Kolumbus legg ved ei rekning på kr. 50,- per nytt kort.
Elevar frå andre kommunar:
Elevar som bur i annan kommune har rett på støtte til transport frå heimen til kommunegrensa. Det er heimen som organiserer skyssen til eleven og kjøp av periodepass til buss eller tog.
Skjemaet «Søknad om refusjon» leverast til skulen. Kolumbus betaler refusjon til føresette for skyssen i januar og juni kvart skuleår.
For reiseprodukt sjå: www.kolumbus.no
Varig og midlertidig funksjonshemma og sjuke:
Varig og midlertidig funksjonshemma og sjuke elevar i friskule har rett på fri skuleskyss innanfor heimkommunen, uavhengig av avstand mellom heim og skule, jfr Oppl 7-3.
Går eleven på friskule utanfor heimkommunen, må eleven sjølv dekke meirkostnadane for transport mellom kommunegrensa og skulen. Av praktiske grunnar dekker Kolumbus skyss ein veg, enten tur eller retur til/frå skulen, og føresette organiserer den andre skyssen.
Velkommen til biblioteket på skulen - eit informasjonssenter og ein lesesal.
Me held til på sida av kantina. Stikk innom og sjå kva biblioteket kan tilby deg. Gjer deg litt kjent, gå på jakt i hyllene. Dersom du ikkje finn fram, så spør bibliotekarane. Det er viktig for skulegangen din å bruke ulike informasjons-kjelder, ikkje bare Wikipedia.
Du er òg velkommen inn for å sitje og arbeide med skulearbeid eller om du bare ønskjer ro og vil slappe av litt.
I biblioteket på Tryggheim skular finn du:
Finn fram i boksamlinga på biblioteket:
Tryggheim skulebibliotek sin katalog
Ønskjer du tips til lesestoff, kan du finne omtale av ungdomsbøker på nettsidene under:
Ungdomsboka - Lesing. Du trenger bare lys og lyst.
På sidene til Nasjonalbiblioteket kan du lese alle norske bøker eldre enn frå år 2000 gratis på nett. Her ligg også ein del aviser sine søkbare arkiv.
Opningstider:
Med nøkkelkortet ditt kan du komme inn på biblioteket
07:30 - 22:30 på kvardagar
07:30 - 01:00 på laurdag
13:00 - 23:00 på søndag.
Bibliotekarar:
Kven?
Jenny O. Noa er helsesjukepleiar på Tryggheim usk.
Dette er ein del av Skulehelsetenesta, ei forlenging til helsestasjonen sitt tilbod til born og ungdom i skulepliktig alder.
Kva?
Helsesjukepleiar har taushetsplikt og elevane kan ta opp ulike spørsmål og utfordringar med ho. Det kan vere angåande vener, trivsel, bekymringar, mobbing, stress, press, ernæring, kropp, seksuell helse og psykisk helse. Helsesjukepleiar journalfører all kontakt med elevane.
Helsesjukepleiar si rolle er å støtte foreldre, elevar og skule i å skape gode oppvekstvilkår, samt fange opp signal på mistrivsel og avvik.
Kvar?
I 2.etasje
Når?
Måndag og onsdag kl.08.00-14.00
Kontakt og bestilling?
Elevane tek sjølv kontakt ved behov.
Foresatt?
Ta gjerne kontakt på telefon eller via e-post.
!!Me må be om at det ikkje vert sendt nokon form for sensitive opplysningar korkje via sms eller mail. Samtalen vil verte journalført.
Helsestasjon for ungdom
Nærbø(Lyngvegen 14): Måndager kl. 14.00 - 16.30.
Eit gratis tilbod til jenter og gutar mellom 13 og 20 år som er busatt eller går på skule i Hå, og her møter du helsesjukepleiar og lege.
Inga førehandsbestilling. (Held stengt i alle skuleferier)
8.klasse samtale. Kvar einskild elev fyller ut eit spørreskjema. I løpet av skuleåret henter helsesjukepleiar ut ein og ein elev der vi går gjennom svara på skjema, samt registrerer høgd og vekt.
Last ned informasjonsbrev frå helsesjukepleiar til føresatte i 8.trinn. (PDF)
Krav til samtykke for utdeling av jod-tabletter til barn i skole og barnehage. Last ned dokument her (PDF)
Kanskje nokon føler behov for å snakka med nokon eller finna ekstra informasjon om vanskelege tema.
Under finn du ei oversikt over nokre hjelpelinjer der du kan få kontakt med profesjonelle som kan hjelpa.
Forbarn og unge (0-18 år)
Nokre nyttige nettstader: